Med AppleCare Protection Plan for Mac får du opptil tre år med teknisk telefonsupport fra eksperter og flere alternativer for maskinvareservice fra Apple.
Når du kjøper AppleCare Protection Plan-avtalen, kan én telefonsamtale gi deg svar på spørsmål om Mac, macOS og Apple-apper som Bilder, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote og mye mer. Du kan også få reparasjonsservice når du er i utlandet.
Fordelene ved AppleCare Protection Plan-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjonskjeden for varer som ikke samsvarer med salgsavtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Du finner mer informasjon her.
Ett sted for teknisk support
Siden Apple lager datamaskinen, operativsystemet og mange av appene, er Mac et virkelig integrert system. Og det er kun AppleCare Protection Plan-avtalen som gir deg ett sted å henvende deg til for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses med én telefon.
-
Direkte tilgang til Apple-eksperter
-
Service på stedet
-
Lokal service for Apple-maskinvare verden rundt
Flere servicealternativer for Apple-maskinvare
AppleCare Protection Plan-avtalen gir mulighet for opptil tre år ekstra maskinvareservice, både på deler og arbeid, fra Apple-autoriserte teknikere over hele verden. Forsikringen dekker følgende:
-
Macen
-
Batteriet (1)
-
Tilbehør som følger med, for eksempel laderen
-
Apple-minne (RAM)
-
AirPort (4)
-
Apple USB SuperDrive
Inkludert support for programvare
Enten du sitter i sofaen hjemme, er på kontoret eller er på farten, får du direkte tilgang til Apples eksperter, som kan svare på spørsmål om en rekke emner, blant annet:
-
Bruk av macOS og iCloud
-
Praktiske tips om bruk av Apple-apper som Bilder, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote og mye mer.
-
Tilkobling til skrivere og AirPort-nettverk