Vennligst vent...
Produktet ble lagt i handlekurven. Se handlekurven her
Tom handlekurv

LENOVO ThinkPlus ePac 3Y Premium Care with Onsite upgrade from 2Y Depot/CCI

Forsiden / LENOVO ThinkPlus ePac 3Y Premium Care with Onsite upgrade from 2Y Depot/CCI
LENOVO ThinkPlus ePac 3Y Premium Care with Onsite upgrade from 2Y Depot/CCI (5WS0T73717)

LENOVO ThinkPlus ePac 3Y Premium Care with Onsite upgrade from 2Y Depot/CCI

Varenr.:
5WS0T73717
941,-
752,80 ekskl. mva
Hovedlager Bestillingsvare Butikk Sarpsborg Bestillingsvare Butikk Sørlandssenteret Bestillingsvare Butikk Kvadraturen Bestillingsvare Leverandør Forventet leveringsdato 12.05.2021
Beskrivelse

Avansert støtte fra virkelige mennesker. Skikkelig raskt. Vi forstår det. Nye datamaskiner er spennende. Fra det øyeblikket du pakker ut den nye Lenovo-enheten, ønsker du å få mest mulig ut av den. Likevel sliter selv de mest tekniske blant oss med oppsett og støtte. Lenovos Premium Care er den problemfrie løsningen for alle dine behov for teknisk støtte. PRESENTASJON AV LENOVO PREMIUM CARE Premium Care er den nye standarden for avansert teknisk støtte. Våre hjelpsomme teknikere er klare til å hjelpe deg med ethvert problem på din Lenovo-enhet, periferiutstyr og til og med programvare. Med denne fremst-i-køen og rett-til-ekspertene kundestøtte, gir Lenovo deg sinnsro og raskere løsninger, slik at du kan få det beste ut av den nye enheten. VIRKELIG MENNESKE Velg hvordan du vil nå oss – gjennom telefon, chat eller e-post – våre dyktige teknikere vil ta vare på deg. Støtte med ekte mennesker for PC-problemer. SKIKKELIG RASKT Godt trente teknikere vil gi deg sanntidsløsninger, uansett hva problemet er, på din første forespørsel. Om nødvendig vil teamet vårt planlegge et besøk på stedet allerede neste virkedag. PROBLEMFRITT ‘Kom-i-gang’- og ‘hvordan’-hjelp for maskinvare og programvare. Enkle løsninger som er enkle å oppnå – det er slik Premium Care gir deg den perfekte støtteopplevelsen. PC-HELSEKONTROLL Gratis årlig PC-helsekontroll som lar våre eksperter få øye på problemer før du gjør det, slik at de kan løse dem raskt og hjelpe deg med å unngå PC-problemer. ‘HVORDAN’-HJELP FOR MASKINVARE OG PROGRAMVARE Enten du trenger installasjonsråd eller hjelp til å legge til en skriver, har du Lenovo Premium Care i ryggen. Nå har du et sted å gå til som holder deg tilkoblet og lar deg bruke enheten din til å gjøre det du liker. I tillegg til å tilby det høyeste nivået av maskinvarestøtte og sørge for at du har “hvordan” -hjelp når som helst når du trenger det, er teamet vårt alltid klar til å svare på spørsmål om programvaren du bruker hver dag. Dette er Premium Care – laget for å glede og gjøre livet ditt enklere. UNDERSTØTTET SOFTWARE Støttet programvare: Windows® OS, Lenovo™ SHAREit, Lenovo OneKey™ Recovery, Lenovo REACHit, Lenovo Photo Master, McAfee® LiveSafe™ (30-day trial), Adobe® Photoshop® software, Adobe Acrobat® software, Cyberlink Power DVD, Chrome OS, Dropbox, Intuit Quickbooks, McAfee, MS Office, Windows, MS Works, MS Works Plus 2008, Norton AnitVirus, Norton Internet Security, Roxio Creator, Skype Varemerker: Lenovo, og Lenovo-logoen er varemerker tilhørende Lenovo. Microsoft, Windows, og Windows-logoen er registrerte varemerker tilhørende Microsoft Corporation. Andre bedrifts-, produkt- og tjenestenavn kan være varemerker eller tjenestemerker tilhørende andre.

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.