Tom handlekurv

Kundesenter

Forsiden Kundesenter

 

Meny:

 




 


Ofte stilte spørsmål:


Hvor er pakken min?
Du kan selv finne sporingsnummer ved å logge deg inn i nettbutikken. Velg «Min konto», deretter «Ordre». Her er sporingsnummer tilgjengelig etter at pakken er sendt fra vårt lager.


Hvor lang er leveringstiden?
Vi sender stort sett ordren samme dag så lenge den er på lokalt butikk- eller hovedlager. Normal frakttid er 2-4 dager avhengig av hvor du bor. For bedriftskunder kan budlevering avtales i Oslo-området, ta kontakt på salg@infografikk.no eller din kundekontakt. Er produktet kun tilgjengelig på fjernlager tar vi forbehold om noe lenger leveringstid på enkelte produkter.


Hvordan benytter jeg meg av angreretten?
Det gis 14 dagers full returrett etter angrefristloven på kjøp på infografikk.no, der kjøpesummen er over NOK 500,- inkludert frakt og tilleggskostnader. Forutsetningen er at varen leveres tilbake i samme stand og mengde. Benytt fortrinnsvis original emballasje, da kjøper har risikoen for skader under transport som skyldes mangelfull emballasje. Kjøper betaler returfrakt. Retur må skje innen 10 dager fra du mottok varen. Returadresse er: Infografikk AS, Postboks 1003, 1705, Sarpsborg. Pakken merkes med "Retur og ordrenummer". Penger vil bli refundert til samme betalingsformen som du benyttet - etter vi har mottatt produktet.


Tilbyr dere bedriftskonto?
Ja, vi tilbyr bedriftskonto. Du kan søke om bedriftskonto hos Infografikk her. (Vi gir ikke nyetablerte bedrifter, eller enkeltpersonsforetak bedriftskonto. Da kan man handle uten å registrering og heller betale med bedriftens firmakort.)


Kontaktinfo:
Tlf: 69137070
E-post: salg@infografikk.no